TOPCULTURISM

Board de discutii 

  • Home

  • This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive
 #576076  by lucimihai
 31-03-2015 18:10
Pentru ectomorfi/hardgaineri care program este mai adecvat:clasic sau tot corpul?

 #576077  by Alixyz
 31-03-2015 18:16
Tot corpul.

 #576078  by lucimihai
 31-03-2015 18:19
Multumesc.Mai astept pareri.:D

 #576080  by siberianul88
 31-03-2015 18:50
Nu cred ca ai pus bine problema.Tot corpul se face la inceput cand esti incepator, apoi se imparte in 2 parti sau in mai multe.Parerea mea proprie si personala e ca daca esti mai subtirel ca structura, sa te feresti de antrenamentele de intensitate mare si sa te orientezi catre antrenamente de volum si frecenta moderata, intensitate mica-moderata, fara serii duse la epuizare.

 #576081  by lucimihai
 31-03-2015 19:25
3 antrenamente pe sapt impartite partea de sus partea de jos ceva de genul .ar fi bine?

 #576082  by siberianul88
 31-03-2015 19:39
Da si merg si 4 zile, nu e musai 3.

 #576083  by lucimihai
 31-03-2015 20:28
Cate 2 ex(piept spate umeri brate) 3 seri e volum.mare?fac sala de 1 an

 #576085  by siberianul88
 31-03-2015 21:13
2 exercitii pe grupe musculare sunt suficiente pentru un an de sala, cat despre serii, nu conteaza cate serii faci, ci volumul total.As zice undeva la 60-90 de repetari (fara sa calculezi si seriile de incalzire) pe grupa musculara, undeva in zona asta.Cu cat exercitiul este mai solicitant (ex: geno, indreptari), cu atat ai nevoie de mai putine repetari (20-25 per exercitiu sa zicem), iar cu cat exercitiul este mai usor (ex: flexii, extensii, izolare) sa te duci in zona 40-50 reps.Sper ca ai inteles.

 #576086  by lucimihai
 31-03-2015 22:10
Mersi mult. Spor la antrenamente!