TOPCULTURISM

Board de discutii 

• Home

• This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive
 #573514  by ClaudiuApostu
 15-09-2014 11:06
Salut, ma numesc Claudiu si am 18 ani, in urma cu 2 zile am suferit o luxatie la cot in urma unei cazaturi, am cazut cu mana perfect intinsa sprjinindu-ma in palma, radius si ulna au iesit din capsula articulara, imediat le-am readus inapoi fixandule, medicii au spus ca nu am oase rupe, ci doar o luxatie, urmeaza sa stau 3 sapt cu o atela gipsata pe mana stanga, ceea ce ma ingrijoreaza si vreau sa va intreb este: mai pot sa fac sala ? dupa cat timp ? oare cand o sa ai pun acelasi greutati pe bara ? credeti-ma sunt disperat, sunt un amator inrait de culturism si nu imi vad viitorul fara sa merg la sala, momentan am 85 de kg si impingeam la pipt cu ganterele de 40 kg lejer inclinat, orizontal cu bara cu peste 110 kg, si nu vreau ca acest mici recorduri personale ale mele sa se piarda, as vrea sa stiu daca o sa mai pot sa fac cu mai mult, sau sa mai continui tare sala.

#573523  by HE-MAN
 15-09-2014 21:09
Lasa prostiile cu recordurile. Ai rabdare sa se vindece apoi ai vreme de recorduri. Nu dispera ca nu a venit sfarsitul lumii.
 #573527  by Lucian.
 15-09-2014 23:17
ClaudiuApostu wrote: as vrea sa stiu daca o sa mai pot sa fac cu mai mult, sau sa mai continui tare sala.
:?: Ai 18 ani si ti-ai luxat mana. Nu e sfarsitul lumii si nici final de "cariera". Fa o pauza, vindeca-te si apoi revino. Timp ai de aici pana la cer...Oricum, daca nu te pregatesti special pentru vreo ramura de powerlifting ceva, recordurile astea sunt inutile. Doar sa iti gadile egoul...

#573528  by Thunderbolt
 16-09-2014 04:07
Pisdele noii generatii

#573533  by ClaudiuApostu
 16-09-2014 12:23