TOPCULTURISM

Board de discutii 

• Home

• This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive

#83183  by Arnoldfan
 20-02-2006 17:41
odin wrote:
Arnoldfan wrote: Asta aici e ceva de genul : "unii sunt pupincuristii lui Neagu si Odin" . Bravos, domle , ne-ai pus la colt ! :b:
Coltz rotund... :lol
.. si striat :lol

#83447  by parintele
 21-02-2006 23:42
arnoldfane, te-as intreba pe matale CATE CONCURSURI de fitness ai vazut???cate casete cu concursuri de afara ai vazut???? cate sportive ai vazut de aproape? macar de la noi din cele care au mers pe afara pt ca apoi sa vezi o caseta cum se vad ele pe scena langa cele bune de afara????
tu poti sa ai pareri foarte multe, ca si altii...in opinia mea nu sunt si relevante.
iar daca un odin sau neagu, care mananca sportul asta pe paine, pot fi subiectivi, au gusturi si sistem de valori venite din PRACTICA, la voi restul parerile si gusturile sunt formate de ce auziti pe la altii si ce vedeti la tv....
pe scena nationalelor IFBB din romania sunt CATEVA sportive care ar putea sa SPERE la ceva rezultate pt nivelul de afara...asa ca opinii pe ce vezi live nu poti avea..

nu pun pe nimeni la coltz dar e penibil sa iti dai cu parerea fara sa ai habar ce vorbesti...
o puteti face nu va impiedica nimeni dar retineti ca daca parerea voastra coincide cu a lui odin spre exemplu nua re aceeasi valoare.
el are si ARGUMENTELE care sa o sustina, voi nu aveti nimic.

cat despre curentele in sportul competitional iarasi e aprerea ta, ca weider face cea mai buna treaba.
eu nu am aceeasi parere. fitnessul inseamna in conceptia mea un copr FRUMOS, ARMONIOS si INTRETINUT IN SALA> o sportiva de fitness de valoare e o concurenta de miss care merge si la sala si la care acest lucru la sala se vede......nu o stramba cracanata care e definita pana la os...
si uite ca la mondiale a castigat o fata FRUMOASA in draci, la olympia a primat la fel aspectul general maimult decat masivitatea sa definirea excesive.....