TOPCULTURISM

Board de discutii 

  • Home

  • This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive

 #572466  by Kabana
 04-07-2014 17:21
adrianlita wrote:Păi, vizavi de mâncare aveam o oarecare reținere, că nu aș vrea să depășesc 10-12% grăsime.

Dar o să încep să bag mai mult, că oricum am scăzut 2 kg în ultima perioadă( licență, examene, luni întregi pline de nopți în care mă culcam la 4). O să termin săptămâna asta cu toate cele și am liber la crescut.

Mulțumesc încă o dată pentru sfaturi! Ăsta-i și motivul pentru care mi-am făcut profil.
Intai iti iei calculatorul caloriile in fata sa stii exact cate proteine-glucide-lipide contine fiecare aliment....si incepi si `ti faci o dieta 200-250 g proteine ,500g glucide zilnic...( grasimile le tii jos de tot cat poti)..peste doua saptmani te uiti in oglinda,daca incepi sa te buhaiessti la fata si pui colac,,reduci treptat glucidele 400..sau 300 cat e nevoie. In felul asta o sa cresti doar in muschi ,fara buhaiala aiurea.
Cu somnu nu`ti face probleme...nu`i sfarsitul lumii daca nu dormi 8 ore /noapte cum scrie initiatii pe Google..........eu nu pot sa dorm 8 ore... maxim 4-5 ore si alea intrerupte ca ma scol sa ma hranesc

 #572478  by adrianlita
 05-07-2014 12:21
Am priceput. Așa am să fac!

Mai am o mică nelămurire:

Dacă voi lucra după programul expus anterior, de ex. luni piept, brațe, gambe, abdomen ---câte 1 exercițiu, marți picioare și spate ---câte 2 exerciții, mă gândesc că joi și vineri când repet antrenamentele grupelor, ar trebui să execut alte exerciții, nu?

De exemplu, dacă fac împins din orizontal luni, joi aș putea face împins din înclinat.