TOPCULTURISM

Board de discutii 

  • Home

  • This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive

 #562448  by Marcutz
 22-09-2013 13:01
Felicitari :ok
Ai inbunatatit problemele de la tiger,ai fost mai bun d 4,dar se pare ca ai alergie la metale :mrgreen: Bafta in continuare :ok

 #562452  by Thunderbolt
 22-09-2013 13:14
Gogoasele sint cu umplutura de ciocolata si cu zahar pudra ... Nu cu metale .

 #562676  by Andrei Gogoase
 25-09-2013 01:28
Multumesc frumos tuturor. Am tinut cont de sfaturile domnului Neagu si la fata locului imediat dupa cantar a lui Huni si se pare ca mi-au priit si nu am mai avut asa distensie si parca am fost si ceva mai uscat fata de tiger. Inca astept sa vad si niste poze de pe scena cu mine cat de cat clare ca majoritatea pe care le-am vazut au fost nu de cea mai buna calitate. Partea cu programul liber de pozare este ca a fost totul inventat pe loc singurul lucru ce imi aminteam de la bucuresti a fost doar inceputul (asta e un lucru care imi reprosez).
Cum am mai spus nu de fiecare data in viata primesti ceea ce iti doresti sau ce meriti asta nu inseamna ca trebuie sa te dai batut.
Si ca o remarca pt Thunder de data asta Gogoasa a fost umpluta cu piept de pui, orez si cereale :mrgreen:

 #562704  by odin
 25-09-2013 15:10
Andrei Gogoase wrote:Multumesc frumos tuturor. Am tinut cont de sfaturile domnului Neagu si la fata locului imediat dupa cantar a lui Huni si se pare ca mi-au priit si nu am mai avut asa distensie si parca am fost si ceva mai uscat fata de tiger. Inca astept sa vad si niste poze de pe scena cu mine cat de cat clare ca majoritatea pe care le-am vazut au fost nu de cea mai buna calitate. Partea cu programul liber de pozare este ca a fost totul inventat pe loc singurul lucru ce imi aminteam de la bucuresti a fost doar inceputul (asta e un lucru care imi reprosez).
Cum am mai spus nu de fiecare data in viata primesti ceea ce iti doresti sau ce meriti asta nu inseamna ca trebuie sa te dai batut.
Si ca o remarca pt Thunder de data asta Gogoasa a fost umpluta cu piept de pui, orez si cereale :mrgreen:

Eu te-am văzut pe 3.
Ai mici probleme cu poziţiile/prezentarea ...
În rest felicitări !

 #562725  by cristi neagu
 25-09-2013 19:57
Caracter! :ok :clap

 #562729  by Streza
 25-09-2013 20:30
s-a maturizat acest "copil" ! jos palaria !

 #562769  by Marcutz
 26-09-2013 13:28

Cum am mai spus nu de fiecare data in viata primesti ceea ce iti doresti sau ce meriti asta nu inseamna ca trebuie sa te dai batut.

Asta da atitudine.felicitari :ok

 #565594  by Andrei Gogoase
 03-12-2013 02:02
Am decis sa scriu cate ceva despre dieta si antrenamentul pentru perioada de masa ( extrasezon) in caz ca e cineva interesat.
Sunt destule idei stiintifice si nu numai de unde a plecat toata aceasta noua abordare dar nu voi intra prea mult in subiectu asta ca poate deveni plictisitor.
Dieta ca sa simplific totul fiecare masa e compusa din 40gr proteine, 20 gr grasimi si carbo 0 sau foarte putin luat din surse indirecte. Cum mie nu imi place sa mananc slanina sau si grasimea de pe carne pe care o vad o tai si o inlatur grasimile mi le iau din : migdale, avocado, ulei(masline, cocos,in), ciocolata neagra 85%.
Carbohidratii sunt consumati numai inainte, in timpul si dupa antrenament. In mare parte acum mananc 5-6 mese solide si 2 lichide. O data pe saptamana mananc orice.

In ceea ce priveste antrenamentul plecand de la premiza ca un corp uman se adapteaza la stres si volum de munca intr-o perioada de 3 saptamani atunci la fiecare 3 saptamani cresc volumul putin.
EX: luam o grupa musculara ca umerii unde primele 3 sapt fac 6 exercitii a cate 1 serie/ exercitiu dusa pana la epuizare, celalalte serii dinainte ,cele de incalzire, nu le iau in calcul. In total 6 serii de lucru/ antrenament.
Urmatoarele 3 sapt: 6 exercitii a cate 2 serii/exercitiu duse tot pana la epuizare = 12 serii de lucru/antrenament
Urmatoarele 3 sapt: 6 exercitii a cate 3 serii/exercitiu duse tot pana la epuizare =18 serii de lucru/antrenament
Urmatoarele 3 sapt: 6 exercitii a cate 4 serii/exercitiu duse pana la epuizare = 24 serii de lucru/ antrenamtnt
1 saptamana pauza si se repeta.
Plecand iarasi de la principiul ca un muschi lucrat are o sinteza mai mare a proteinei timp de 72 de ore atunci si frecventa antrenamentului creste. Fiecare muschi fiind lucrat o data la 4-5 zile.
EX: Luni: piept+ biceps
Marti: picioare
Miercuri: umeri+ triceps
Joi: spate+ trapez
Vineri: piept+ biceps
sambata: piciare
Duminica: pauza
Luni: umeri+ triceps si asa mai departe.
Tehnici de antrenament cum ar fi superseriile, seriile descrescatoare, gigant,rep lente pe pozitiv, negative, etc. daca sunt efectuate pana la epuizare atunci sunt luate in calcul ca 1 serie de lucru.

Suplimente: Whey isolat de proteina si omega 3. In timpul antrenamentului ar fi de preferat sa se bea o proteina caseinat hidroizolata dar e mult prea scumpa daca nu a doua varianta ar fi whey hidrolizat si a 3-a whey izolat.

Sper ca nu v-am plictisit si daca aveti intrebari suplimentare sau sa imi spuneti ce idiotenie fac fiti liberi sa vi le exprimati.

 #565596  by marasoiu viorel
 03-12-2013 05:48
Cool
Intrebare: Care este ideea de a bea proteina in timpul antrenamentului?

 #565598  by cristi neagu
 03-12-2013 10:30
Foarte interesant ce scrii Andrei, de studiat si experimentat metoda de antr.Viorele sunt teorii noi care sustin ca corpul poate asimila proteina in timpul antrenamentului si o foloseste in timp util.Scuzati exprimarea scriu de pe tel

 #565605  by Thunderbolt
 03-12-2013 11:23
Interesant . Merita incercat. :ok

 #565609  by Panteristu
 03-12-2013 12:37
:ok

cateva intrebari:

1.si la mesele lichide aplici proportiile de proteine/lipide, sau doar la cele solide?

2.in paralel cu volumul de lucru cresti si intensitatea, sau doar volumul? adica maresti si greutatea si modifici pauzele(+-) sau singura chestie la care umbli e doar numarul de serii?

3. programul de antrenament cel nou l-ai inceput dupa o perioada de deconditionare fizica? (pauza)

si inca o chestie: cand te referi la nr de serii/antrenament, te referi la o singura grupa sau 2? pentru ca la inceput ai 6 serii//antrenament si pe la final 24.
:ok

 #565630  by Moon
 03-12-2013 19:48
Buna strategia de antrenament. Si eu am folosit supraextinderea.

 #565633  by Andrei Gogoase
 04-12-2013 00:19
marasoiu viorel wrote:Cool
Intrebare: Care este ideea de a bea proteina in timpul antrenamentului?
Ideea e ca un muschi pompat absoarbe nutrienti mult mai repede. Multa lume dupa ce isi antreneaza bicepsul de exemplu mai face pe final o serie de pompare. Eu m-am gandit de ce sa nu faci la inceputul antrenamentului seria de pompare ca nutrientii sa fie absorbiti mai repede plus ca iti incalzesti deja muschiul si eviti sa te accidentezi mai repede. Mare mi-a fost uimirea sa descopar ca si Tom Platz folosea aceeasi metoda.

Cei de la firma Scivation facusera ei un studiu cu produsul lor ''intra workout'' si persoanele care il consumasera au avut rezultate mai bune fata de persoanele care luasera doar placebo.
Probabil ca in primele 6 sapt de antrenament nu ar fi nevoie de proteina si carbo in timpul antrenamentului ca nu dureaza asa de mult. Dar cand antrenamentul se lungeste pe o perioada de 1 ora jumate- 2 deja devine util sa se consume.

 #565634  by Andrei Gogoase
 04-12-2013 00:32
Panteristu wrote::ok

cateva intrebari:

1.si la mesele lichide aplici proportiile de proteine/lipide, sau doar la cele solide?

2.in paralel cu volumul de lucru cresti si intensitatea, sau doar volumul? adica maresti si greutatea si modifici pauzele(+-) sau singura chestie la care umbli e doar numarul de serii?

3. programul de antrenament cel nou l-ai inceput dupa o perioada de deconditionare fizica? (pauza)

si inca o chestie: cand te referi la nr de serii/antrenament, te referi la o singura grupa sau 2? pentru ca la inceput ai 6 serii//antrenament si pe la final 24.
:ok
1. la mesele lichide din jurul antrenamentului nu adaug grasimi pt ca incetineste timpul de absorbtie al unui whey o data ce adaugi grasimi. Dar la shakeul dinainte sa ma culc adaug si grasimi in aceeasi proportie ca mesele solide.

2.Greutatea nu conteaza. Conteaza doar sa fac intre 6-10 repetari duse pana la epuizare. In principiu umblu doar la volum acum sa fim realisti tu poti sa iti planifici de acasa sa faci pauze de 40 de secunde intre serii dar cand ajungi la sala si vezi ca trebuie sa cari discuri din celalalt capat al salii sau ca vrei sa lucrezi la un aparat si mai sunt inca 3 persoane la el deja se duce tot planul propus. Faci pauze de ''bun simt'': nici sa gafai si de-abia respiri si te arunci intr-o serie, nici sa povestesti un intreg meci de fotbal :mrgreen:

3.La inceperea oricarui program nou cred ca e bine sa se fi facut o pauza in prealabil ca sa incepi fresh.
La inceput sunt 6 serii pentru umeri si in ziua aia antrenez si tricepsul alte 4 serii deci 10 serii/ tot antrenamentul. Ca la final sa fie 24 serii pt umeri si 16 pt triceps = un total de 40 serii/tot antrenamentul din ziua respectiva.

 #565635  by Panteristu
 04-12-2013 00:56
Andrei Gogoase wrote:Ca la final sa fie 24 serii pt umeri si 16 pt triceps = un total de 40 serii/tot antrenamentul din ziua respectiva.

40 de serii pe antrenament? :mrgreen: wow... presupun ca nu mai duci pe final fiecare serie la epuizare

 #565637  by marasoiu viorel
 04-12-2013 06:59
Andrei Gogoase wrote:
marasoiu viorel wrote:Cool
Intrebare: Care este ideea de a bea proteina in timpul antrenamentului?
Ideea e ca un muschi pompat absoarbe nutrienti mult mai repede. Multa lume dupa ce isi antreneaza bicepsul de exemplu mai face pe final o serie de pompare. Eu m-am gandit de ce sa nu faci la inceputul antrenamentului seria de pompare ca nutrientii sa fie absorbiti mai repede plus ca iti incalzesti deja muschiul si eviti sa te accidentezi mai repede. Mare mi-a fost uimirea sa descopar ca si Tom Platz folosea aceeasi metoda.

Cei de la firma Scivation facusera ei un studiu cu produsul lor ''intra workout'' si persoanele care il consumasera au avut rezultate mai bune fata de persoanele care luasera doar placebo.
Probabil ca in primele 6 sapt de antrenament nu ar fi nevoie de proteina si carbo in timpul antrenamentului ca nu dureaza asa de mult. Dar cand antrenamentul se lungeste pe o perioada de 1 ora jumate- 2 deja devine util sa se consume.
Nu ar fi mai bine niste aminoacizi cu niste carbo cu absortie foarte rapida(vitargo)?
Proteina trebuie sa treaca prin stomac ......etc pana sa ajunga in muschi.

 #565639  by berbe
 04-12-2013 09:01
marasoiu viorel wrote:
Andrei Gogoase wrote:
marasoiu viorel wrote:Cool
Intrebare: Care este ideea de a bea proteina in timpul antrenamentului?
Ideea e ca un muschi pompat absoarbe nutrienti mult mai repede. Multa lume dupa ce isi antreneaza bicepsul de exemplu mai face pe final o serie de pompare. Eu m-am gandit de ce sa nu faci la inceputul antrenamentului seria de pompare ca nutrientii sa fie absorbiti mai repede plus ca iti incalzesti deja muschiul si eviti sa te accidentezi mai repede. Mare mi-a fost uimirea sa descopar ca si Tom Platz folosea aceeasi metoda.

Cei de la firma Scivation facusera ei un studiu cu produsul lor ''intra workout'' si persoanele care il consumasera au avut rezultate mai bune fata de persoanele care luasera doar placebo.
Probabil ca in primele 6 sapt de antrenament nu ar fi nevoie de proteina si carbo in timpul antrenamentului ca nu dureaza asa de mult. Dar cand antrenamentul se lungeste pe o perioada de 1 ora jumate- 2 deja devine util sa se consume.
Nu ar fi mai bine niste aminoacizi cu niste carbo cu absortie foarte rapida(vitargo)?
Proteina trebuie sa treaca prin stomac ......etc pana sa ajunga in muschi.
In timpul antrenamentului ,stomacul nu e pregatit pt digestia prroteinei (parerea mea ) ...amino lichizi ,cred ca ar fi mult mai indicat ...
spor in tot ce ti-ai propus :ok

 #565640  by Thunderbolt
 04-12-2013 10:36
Am intilnit odata in gym in cursul calatoriile mele un ciclist profesionist de sprint (viteza pe distante scurte pe velodrom.). Omul asta in cursul antrenamentului de picioare cate a durat vreo 2 ore nu a incetat sa bage aminoacizi si proteina + carbo lichizi specifici ciclusmului like GU CarboEnergy. Asa ca idee.

 #565660  by Tiger Classic
 04-12-2013 14:00
berbe wrote:
marasoiu viorel wrote:
Andrei Gogoase wrote:
marasoiu viorel wrote:Cool
Intrebare: Care este ideea de a bea proteina in timpul antrenamentului?
Ideea e ca un muschi pompat absoarbe nutrienti mult mai repede. Multa lume dupa ce isi antreneaza bicepsul de exemplu mai face pe final o serie de pompare. Eu m-am gandit de ce sa nu faci la inceputul antrenamentului seria de pompare ca nutrientii sa fie absorbiti mai repede plus ca iti incalzesti deja muschiul si eviti sa te accidentezi mai repede. Mare mi-a fost uimirea sa descopar ca si Tom Platz folosea aceeasi metoda.

Cei de la firma Scivation facusera ei un studiu cu produsul lor ''intra workout'' si persoanele care il consumasera au avut rezultate mai bune fata de persoanele care luasera doar placebo.
Probabil ca in primele 6 sapt de antrenament nu ar fi nevoie de proteina si carbo in timpul antrenamentului ca nu dureaza asa de mult. Dar cand antrenamentul se lungeste pe o perioada de 1 ora jumate- 2 deja devine util sa se consume.
Nu ar fi mai bine niste aminoacizi cu niste carbo cu absortie foarte rapida(vitargo)?
Proteina trebuie sa treaca prin stomac ......etc pana sa ajunga in muschi.
In timpul antrenamentului ,stomacul nu e pregatit pt digestia prroteinei (parerea mea ) ...amino lichizi ,cred ca ar fi mult mai indicat ...
spor in tot ce ti-ai propus :ok
Tocmai de aceea, în timpul antrenamentului, aş opta doar pt. amino tip BCAA ... Mulţi merg pe Xtend, dar din ce în ce mai multi opteaza pt. Monster Amino :)
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 27