TOPCULTURISM

Board de discutii 

• Home

• This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive
 #2599  by cristi neagu
 04-01-2004 16:45
Am inceput antrenamentele de culturism in urma cu 17 ani. Am concurat timp de 7 ani, cucerind mai multe tiluri, medalii etc. Am fost translator personal la CE de la Ct din 1996 pt CHARLES CLAIRMONTE si SONNY SCHMIT.
In prezent sunt arbitru de culturism , antrenor de culturism si de inot.Lucrez ca profesor de Educatie Fizica la o scoala ,unde am infiintat si un club de culturism.
Acum ma antrenez pt mine am 99 kg, 176 cm. Datele mele antropometrice se modifica lunar (sunt in regim si mai am de dat inca 15kg).

La 5.01.2004
torace: 133 cm
talie: 89 cm
gat: 47 cm
brat: 50,5 cm
antebrat: 44 cm
coapse: 74 cm
gambe: 45,5 cm

Nu consider ca sunt un culturist puternic, gambele sunt punctul meu slab. Ca model il am pe Schwarzenegger, iar culturistul meu preferat e Yates. Din 1997 conduc propria sala de fitness CHRIS GYM.

Recorduri forta:
impins culcat 210 kg (1 repetare fara ajutor)
genuflexiuni complete cu bara: 240 kg (asigurat)
indreptari: 230 kg - promit si o poza cat mai repede :book
Last edited by cristi neagu on 12-01-2006 11:18, edited 1 time in total.

#2869  by JohnnyBravo
 09-01-2004 12:52
alimentatie, antrenament?
 #2907  by cristi neagu
 10-01-2004 11:08
Mai pot spune ca am inceput culturismul la 13 ani la liceul Spiru Haret (dupa 5 ani de atletism si handbal) am concurat prima oara la 14 ani la Cupa Rapid unde am luat locul 4, la categ. 55kg (eu aveam51).
In 1988 am renutat la polo si m-am apucat serios de antrenamente. Am mai practicat de-a lungul timpului in paralel cu culturismul box si rugby.I n iarna anului 1995-1996 in urma unui accident rutier am intrerupt antrenamentele si am stat prin spital. La momentul accidentului aveam 107kg in forma. Dupa recuperare(9luni) am decis sa ma retrag din competitii si am devenit arbitru.