TOPCULTURISM

Board de discutii 

  • Home

  • This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive

.

 #531358  by paulll_92
 02-09-2012 22:48
Mult Succes! :ok

 #531392  by dan_21989
 03-09-2012 12:07
multumesc ! :im:

 #531497  by awesome
 04-09-2012 11:11
Man esti imens,felicitari!

me

 #531622  by crisdior
 05-09-2012 14:59
felicitari pt forma....
 #531701  by cappyflame
 06-09-2012 11:38
Salut, urmaresc de ceva timp topicul tau si arati cat se poate de bine, pacat de gambele alea, cred ca te-ai plictisit de cate ori ti s-a spus de ele :D.

As avea si eu cateva intrebari, daca ai vrea sa raspunzi scurt la ele :
1.Nu e periculos sa extinzi complet picioarele atunci cand faci hacksquat ? greutatea ramanand pe oase nu stiu daca ar fi foarte ok dupa ani de antrenament, mai ales ca faci putine repetari, deci automat o greutate mare.
2.Am inteles ca la fiecare antrenament schimbi cate ceva, te referi la nr de repetari, greutate, ordinea exercitiilor sau schimbi si exercitiile de la un antrenament la altul ?
3.Vad ca lucrezi cu greutati mari, 6-8 repetari, la picioare nu e periculos la genuflexiuni, presa de exemplu?
4.Atunci cand faceai 15-18-20 repetari la gambe, simteai bine de tot, dar nu cresteau, acum cu 6-8 repetari e la fel arsura/pomparea? sau doar cresc mai bine?
5.Faci antrenamente de ani de zile, gruparea grupelor pe saptamana ai lasat-o la fel sau o mai schimbi din cand in cand ? cred ca faci o grupa pe zi, daca e asa.
6.Am inteles ca fiecare serie o duci pana la epuizare, e adevarat? sper ca am inteles bine.

Mersi ca ti-ai facut timp sa raspunzi, mult succes la concurs!

 #531704  by Doc
 06-09-2012 11:59
iar nu ti-ai luat medicamentele :(
 #531717  by dan_21989
 06-09-2012 14:07
cappyflame wrote:Salut, urmaresc de ceva timp topicul tau si arati cat se poate de bine, pacat de gambele alea, cred ca te-ai plictisit de cate ori ti s-a spus de ele :D.

As avea si eu cateva intrebari, daca ai vrea sa raspunzi scurt la ele :
1.Nu e periculos sa extinzi complet picioarele atunci cand faci hacksquat ? greutatea ramanand pe oase nu stiu daca ar fi foarte ok dupa ani de antrenament, mai ales ca faci putine repetari, deci automat o greutate mare.
2.Am inteles ca la fiecare antrenament schimbi cate ceva, te referi la nr de repetari, greutate, ordinea exercitiilor sau schimbi si exercitiile de la un antrenament la altul ?
3.Vad ca lucrezi cu greutati mari, 6-8 repetari, la picioare nu e periculos la genuflexiuni, presa de exemplu?
4.Atunci cand faceai 15-18-20 repetari la gambe, simteai bine de tot, dar nu cresteau, acum cu 6-8 repetari e la fel arsura/pomparea? sau doar cresc mai bine?
5.Faci antrenamente de ani de zile, gruparea grupelor pe saptamana ai lasat-o la fel sau o mai schimbi din cand in cand ? cred ca faci o grupa pe zi, daca e asa.
6.Am inteles ca fiecare serie o duci pana la epuizare, e adevarat? sper ca am inteles bine.

Mersi ca ti-ai facut timp sa raspunzi, mult succes la concurs!
1. La hacksquat am alt unghi fata de genoflexiuni, stau cu picioarele mai in fata pe suport. Asa nu simt nicio presiune nicaieri pe oase/articulatii. Momentan este singurul exercitiu pe care il pot face pt coapse. La geno simt o durere pe tibie in momentul in care se duc genunchii in fata (cand ma las in jos) .
2. prefer sa stimulez doar prin greutati/nr rep (si folosesc doar exercitiile de baza, pe care le simt cel mai bine) in cazul in care nu pot mari greutatea obiectivul e sa adaug cel putin o repetare in plus la seriile maximale .
3. Atat timp cat controlezi greutatea eu consider ca nu e periculos (+ refacere adecvata, altfel risti intinderi, rupturi, etc. este valabil indiferent ca te antrenezi mai intens sau mai putin intens. Stiu multe cazuri de accidentari stupide, care nu s-au intamplat nici macar la antrenament).
4. Nu mai simt arsura, in schimb pump-ul e la fel ca la oricare alta grupa.
5. Am schimbat de cand m-am reapucat de antrenamente in octombrie anul trecut. Obisnuiam sa fac o grupa la 7 zile. Apoi am incercat la 6, refacerea nu era completa, incepusem sa fac intinderi destul de frecvent, apoi am schimbat, fac o grupa la 10 zile si mi se pare cea mai buna varianta.
6. Nu fiecare serie. Intre 2 si 4 serii pe grupa, depinde de grupa.
 #531873  by Sandu90
 07-09-2012 18:06
dan_21989 wrote:
cappyflame wrote:Salut, urmaresc de ceva timp topicul tau si arati cat se poate de bine, pacat de gambele alea, cred ca te-ai plictisit de cate ori ti s-a spus de ele :D.

As avea si eu cateva intrebari, daca ai vrea sa raspunzi scurt la ele :
1.Nu e periculos sa extinzi complet picioarele atunci cand faci hacksquat ? greutatea ramanand pe oase nu stiu daca ar fi foarte ok dupa ani de antrenament, mai ales ca faci putine repetari, deci automat o greutate mare.
2.Am inteles ca la fiecare antrenament schimbi cate ceva, te referi la nr de repetari, greutate, ordinea exercitiilor sau schimbi si exercitiile de la un antrenament la altul ?
3.Vad ca lucrezi cu greutati mari, 6-8 repetari, la picioare nu e periculos la genuflexiuni, presa de exemplu?
4.Atunci cand faceai 15-18-20 repetari la gambe, simteai bine de tot, dar nu cresteau, acum cu 6-8 repetari e la fel arsura/pomparea? sau doar cresc mai bine?
5.Faci antrenamente de ani de zile, gruparea grupelor pe saptamana ai lasat-o la fel sau o mai schimbi din cand in cand ? cred ca faci o grupa pe zi, daca e asa.
6.Am inteles ca fiecare serie o duci pana la epuizare, e adevarat? sper ca am inteles bine.

Mersi ca ti-ai facut timp sa raspunzi, mult succes la concurs!
1. La hacksquat am alt unghi fata de genoflexiuni, stau cu picioarele mai in fata pe suport. Asa nu simt nicio presiune nicaieri pe oase/articulatii. Momentan este singurul exercitiu pe care il pot face pt coapse. La geno simt o durere pe tibie in momentul in care se duc genunchii in fata (cand ma las in jos) .
2. prefer sa stimulez doar prin greutati/nr rep (si folosesc doar exercitiile de baza, pe care le simt cel mai bine) in cazul in care nu pot mari greutatea obiectivul e sa adaug cel putin o repetare in plus la seriile maximale .
3. Atat timp cat controlezi greutatea eu consider ca nu e periculos (+ refacere adecvata, altfel risti intinderi, rupturi, etc. este valabil indiferent ca te antrenezi mai intens sau mai putin intens. Stiu multe cazuri de accidentari stupide, care nu s-au intamplat nici macar la antrenament).
4. Nu mai simt arsura, in schimb pump-ul e la fel ca la oricare alta grupa.
5. Am schimbat de cand m-am reapucat de antrenamente in octombrie anul trecut. Obisnuiam sa fac o grupa la 7 zile. Apoi am incercat la 6, refacerea nu era completa, incepusem sa fac intinderi destul de frecvent, apoi am schimbat, fac o grupa la 10 zile si mi se pare cea mai buna varianta.
6. Nu fiecare serie. Intre 2 si 4 serii pe grupa, depinde de grupa.
Dane,cum lucrezi acum, 1day on,2days off?Cum ai inpartit grupele,cate antrenamente in 10 zile?

 #531874  by efil4zaggin
 07-09-2012 18:34
cred ca era 2 on 1 off daca bine tin minte , sper sa nu ma insel. a zis dan la un moment dat. poate ne lamureste.

 #531877  by dan_21989
 07-09-2012 19:07
efil4zaggin wrote:cred ca era 2 on 1 off daca bine tin minte , sper sa nu ma insel. a zis dan la un moment dat. poate ne lamureste.
Da. Pe dieta 2 antr , 1 cardio si o singura zi de pauza totala. Pe off o sa am 2 on 1 off, si doar 1 de cardio.

 #531898  by Sandu90
 07-09-2012 22:07
dan_21989 wrote:
efil4zaggin wrote:cred ca era 2 on 1 off daca bine tin minte , sper sa nu ma insel. a zis dan la un moment dat. poate ne lamureste.
Da. Pe dieta 2 antr , 1 cardio si o singura zi de pauza totala. Pe off o sa am 2 on 1 off, si doar 1 de cardio.
Pai daca antrenezi grupa la 10 zile ziceai mai sus,cum sunt ai impartit grupele musculare ca,cu 2days on 1 off nu gasesc nici o asociere!

 #532077  by BlackDragon
 08-09-2012 17:45
:ok felicitari Dane ! :im:
Attachments
ss.jpg
ss.jpg (67.34 KiB) Viewed 4201 times

 #532102  by I.Raul
 08-09-2012 20:21
felicitari :ok
 #533789  by dan_21989
 20-09-2012 20:42
I.Raul wrote:felicitari :ok
LAURENTIU wrote:felicitari :clap
Multumesc, dar .. pt ce? :ha
Attachments
db1forum.jpg
db1forum.jpg (94.3 KiB) Viewed 4774 times
db2forum.jpg
db2forum.jpg (88.66 KiB) Viewed 4774 times

 #533793  by dan_21989
 20-09-2012 20:47
....
Attachments
crabforum.jpg
crabforum.jpg (85.78 KiB) Viewed 4754 times

 #533794  by cristi neagu
 20-09-2012 20:54
Nu ai aratat la fel de bine ca inainte de concurs, motivul nu-l stiu, dar ai avut de departe cea mai grea categorie.Sincer parca nici nu te-ai luptat pe scena suficient.Ar mai fi multe de spus , dar prefer sa ti le spun face 2 face, knd o sa avem ocazia.Ai un potential enorm si e pacat sa nu il folosesti la maxim! :ok

 #533797  by dan_21989
 20-09-2012 20:59
noroc ca erau boxele date tare, ca altfel nu mai prindeam categoria. unde stateam eu , nu a anuntat nimeni ca intra categ 90. direct dupa bench press, liniste... am intrat vopsit 3 sf, n-am apucat sa fac o flotare macar, am fost derutat total :a:
 #533798  by I.Raul
 20-09-2012 21:09
dan_21989 wrote:Multumesc, dar .. pt ce? :ha
Pentru forma si sacrificii :ok
 #533806  by Panteristu
 20-09-2012 21:39
dan_21989 wrote:
I.Raul wrote:felicitari :ok
LAURENTIU wrote:felicitari :clap
Multumesc, dar .. pt ce? :ha
insertia superba a oblicilor externi pe bazin, reliefare faina din fata a dorsalilor si a intercostalilor si armonie per total, atat intre trenul superior si cel inferior cat si intre restul grupelor in general
shit happens, se intampla si la case mari din cand in cand :ok
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84