TOPCULTURISM

Board de discutii 

  • Home

  • This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive

 #573126  by Kabana
 27-08-2014 14:15
ValiNidelciu wrote: Pareri?
Eu am o parerea foarte proasta despre alimentatia ta Nedelciule.
Vad ca socotessti proteinele din seminte si din biscuiti...Intradevar au niste aminoacizi acolo,dar e proteina incompleta...
Pe viitor sa socotersti doar proteinele din Carne,Lactate,peste,oua......Ti`am socotit eu mai bine ,ai 70 g proteina pe zi din mancarica aia .Asta inseamna 1 g proteina pe kg/corp,alimentatie de biciclist.........iti trebuie minim 2,5 g pe kg/corp sa`ti creasca musculatura.
Ai doua variante,ori golesti frigideru la parinti,aduni toata carnea din ciorbitza si din tocanitza ,snopesti si cate 500 g branzaica si 10 oua pe zi,ori mai astepti pana iti gasesti de munca sa ai si tu salariu tau sa`ti cumperi de`ale gurii

 #573129  by ValiNidelciu
 27-08-2014 17:13
De luna viitoare n-o sa mai dau banii pe suplimente si imi cumpar carne/oua de toti banii :ok

 #573130  by Tiger Classic
 27-08-2014 18:00
Mâncarea e baza, iar suplimentele nutritive îşi au şi ele rolul/rostu' lor ... vitaminele si mineralele n-ar trebui să-ţi lipsească, din fructele şi legumele de pe piaţă nu ştiu dacă "iei" mare lucru ..

 #573133  by Peter
 27-08-2014 22:39
si la vit/min se cam aplica. e inca perioada afinelor, merisoarelor, catinei, etc.. dense in micronutr si slabe caloric. de 170 lei cat e un complex ok, iei cate 5 kg din fiecare..si parca si biodisponibilitatea e mai ok. nu vb de pregatiri de concursuri si altele..
poate o vit c in plus.

 #573135  by Kabana
 28-08-2014 01:19
Peter wrote:si la vit/min se cam aplica. e inca perioada afinelor, merisoarelor, catinei, etc.. dense in micronutr si slabe caloric. de 170 lei cat e un complex ok, iei cate 5 kg din fiecare..si parca si biodisponibilitatea e mai ok. nu vb de pregatiri de concursuri si altele..
poate o vit c in plus.
Exact.
Prostiile astea de multivit cred ca sunt un fel de cacamaca,pe cand daca ii dau doua mere parca le simt direct cum ma revigoreaza,micronutrinetii din ele imi iiriga sistemul sanguin instant,enzimele si antioxidantii ii simt cum ma intineresc cu 45 de ani .
Merele,perele,pepenele galben sunt very good surse de vit si minerale,sunt low indice glicemic si putine calorii,very healthy.

 #573160  by mango
 28-08-2014 20:53
ValiNidelciu wrote:De luna viitoare n-o sa mai dau banii pe suplimente si imi cumpar carne/oua de toti banii :ok
Vad ca are efect ceea ce a scris Kabana in alt topic :clap
O sa puna recompensa pe tine , Kabana, ca ai dus la scaderea vanzarilor de suplimente :ha

 #573164  by Kabana
 28-08-2014 22:40
mango wrote:
ValiNidelciu wrote:De luna viitoare n-o sa mai dau banii pe suplimente si imi cumpar carne/oua de toti banii :ok
Vad ca are efect ceea ce a scris Kabana in alt topic :clap
O sa puna recompensa pe tine , Kabana, ca ai dus la scaderea vanzarilor de suplimente :ha
E caca..
Scaderea vanzarilor de suplimente ar scadea daca toti bodybuildarii din top 10 ar zice lucrurilor pe fata.....dar niciodata nu o sa se intample asta.De ce sa zica Denis Wolf sau Branch Warren adevarul despre suplimente cand el e platit de catre firma aia cu 20,000 USD pe luna.totul se invarte in jurul banilor pe planet Earth,toti au un pret, pana si cei care si`au sustinut pareriel ani de zile ca suplimentele sunt caca maca,intr`un final s`a gasit o firma sa le ofere pretul cuvenit si sa le inchida gura ,si s`au sucit instant baietii, au inceput cu :" Suplemets are the best choice ever" :ha

 #573248  by ValiNidelciu
 31-08-2014 17:06
ce ar trebui sa mananc imediat dupa antrenament daca inlocuiesc shake-ul cu alimente?stiu ca e de preferat sa mananc carbo simpli,dar nu fructoza...si proteine cu absorbtie rapida...sau treaba cu ''fereastra anabolica'' este vrajeala?

 #573253  by froyo
 31-08-2014 20:42
ValiNidelciu wrote:ce ar trebui sa mananc imediat dupa antrenament daca inlocuiesc shake-ul cu alimente?stiu ca e de preferat sa mananc carbo simpli,dar nu fructoza...si proteine cu absorbtie rapida...sau treaba cu ''fereastra anabolica'' este vrajeala?
Daca vrei carbo simpli, ia-i din fructe confiate, din stafide. Se refac rezervele de glicogen instant. Cat despre proteine, orice sursa proteica will do the trick.

Eu tind sa cred ca fereastra asta anabolica e doar un mit. Oricum ai da-o, pana cand actioneaza pepsina, tripsina, chimotripsina asupra proteinelor sau asupra alimentelor si pana cand ele sunt transformate in aminoacizi si trimise pe vena porta la ficat e cale lunga. N-are rost sa te impiedici in detalii in genul. Tu asigura-ti necesarul proteic din surse cu un profil de aminoacizi complet si progresele o sa apara.

 #573262  by ValiNidelciu
 01-09-2014 08:44
Mersi mult! Dar fructele confiate din cate stiu sunt fructe fierte in zahar,pot sa le inlocuiesc si cu gem sau ceva dulce?

 #573280  by froyo
 01-09-2014 23:23
ValiNidelciu wrote:Mersi mult! Dar fructele confiate din cate stiu sunt fructe fierte in zahar,pot sa le inlocuiesc si cu gem sau ceva dulce?
Dar doar nu ai sa te duci cu borcanul cu gem la tine :lol :lol :lol
Mai, tu te gandesti prea mult la toate aspectele teoretice si la toate chichitele fiziologice. Chiar nu are rost. Pana acum cativa ani nu stia mai nimeni de dieta, suplimente, etc si totusi lumea crestea.

Ia si mananca ca lumea, carne, lapte, branza, oua, lasa prostiile cu proteine din surse vegetale si antreneaza-te constant. Disciplina e cheia succesului, nu mici detalii de alimentatie.

Oricum, am vazut ca ai 61 de kg si in acest timp tu ai 2 zile pe saptamana dedicate strict pentru cardio. De ce?

 #573289  by ValiNidelciu
 02-09-2014 12:55
Am postat ca de o luna jumate am inceput sa cresc in masa musculara,acum am vreo 66kg.Cardio mai fac rareori cate 5-10 minute dupa antrenament pentru revenire.mersi pt raspunsuri!

 #573327  by ValiNidelciu
 04-09-2014 11:33
ieri am facut spate+umeri

spate : ramat vertical cu priza larga-4 serii
tractiuni cu priza neutra-3 serii
ramat cu gantera din aplecat-3 serii
hiperextensii cu greutate -3 serii

umeri: impins deasupra capului cu gantere-4 serii
fluturari laterale-3 serii
ridicari cu discul frontale-3 serii
fluturari din aplecat-3 serii


Alimentatie:
M1(mic dejun si masa dinaintea antr.)
-75g fulgi de ovaz,40g fulgi de porumb,300g lapte 3.5,50g piept de pui

total: 698kcal : 92g Carbo,40g proteine,17g grasimi

inainte cu 30 min de sala : o banana-30g carbo

M2 : 55g concentrat proteic+40g dextroza

M3 : 100g orez integral,omleta 4 albusuri si 2 galbenusuri si 35g kaiser

total : 628kcal : 70g Carbo,25g proteine,22g grasimi

gustare: 350g pepene-26g carbo

M4 : 100g salata de vinete cu maioneza,100g ardei gras,230g salata orientala,75g friptura de vita la cuptor

total : 625kcal : 42g carbo,36g proteine,36g grasimi

M5(inainte de culcare cu 30 min):300ml lapte 3.5% 14 carbo,10 prot, 10 grasimi.


TOTAL : 2740 kcal : 96g grasimi,330g carbo,157g proteine


din care proteine din carne,lapte,oua : 115g

 #573357  by ValiNidelciu
 05-09-2014 16:28
azi am facut biceps si triceps:

biceps :-flexii cu bara din picioare - 4 serii
-flexii hammer cu gantere - 3 serii
-flexii concentrate -4 serii

triceps:-flotari inverse cu greutate adaugata-4 serii
-extensii cu gantera deasupra capului-4 serii
-extensii cu o singura mana la scripeti-3 serii

 #573358  by joker
 05-09-2014 17:24
cum adica flotari inverse?

 #573360  by Lucian.
 05-09-2014 18:57
joker wrote:cum adica flotari inverse?
Flotari intre banci probabil.

 #573361  by Thunderbolt
 05-09-2014 20:19
joker wrote:cum adica flotari inverse?
Simplu . Pe tavan ca musca.

 #573363  by PaulMihalka
 05-09-2014 20:44
Thunderbolt wrote:
joker wrote:cum adica flotari inverse?
Simplu . Pe tavan ca musca.
Epic. :)))