TOPCULTURISM

Board de discutii 

  • Home

  • This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive
 #571693  by ValiNidelciu
 11-06-2014 15:10
Salut,am 17 ani,178 cm inaltime,61 kg,sunt mezomorf.
Am inceput sa merg la sala de forta de 3 luni,dar inainte am facut sport de performanta (polo -4 ani si kickboxing 2 ani).

Programul meu arata astfel:
Luni : Piept,trapez si abdomen
Marti : Umeri,spate si lombari
Miercuri : Cardio (LISS)
Joi : Picioare si abdomen
Vineri : Brate
Sambata : Cardio (HIIT)
Duminica : pauza

As vrea sa elimin si ultimul strat de grasime de pe abdomen asa ca am inceput sa ciclizez carbohidratii in felul urmator :

-Luni : Consum ridicat de carbohidrati : 300g Carbo(majoritatea complexi sau fructoza) , 120g proteine , ~60g grasimi (~2500 Kcal)
-Marti : Consum moderat spre mic : 150-170g Carbo,120g proteine, ~60g grasimi (~1800Kcal)
-Miercuri : Consum mic : 60-70g carbo,120g proteine, ~60g grasimi (~1400kcal)
-Joi : consum moderat(la fel ca marti)
-Vineri : Consum ridicat(la fel ca luni_
-Sambata : Voi incerca sa tin nivelul de carbohidrati cat mai jos,insa voi avea si un cheat meal(in cantitati rezonabile)
-Duminica : consum scazut

Tin sa mentionez ca nu folosesc suplimente,dar pe viitor sper sa introduc macar whey.

Exercitii, Serii si repetari :
-Piept 4 exercitii (Orizontal,declinat,inclinat,fluturari)
4 serii a cate 12-6 repetari (greutate maxima la orizontal : 55kg cu tot cu bara)

-Trapez : 2 exercitii a cate 3 serii (ridicari de umeri si ridicari de umeri in spate)

-Umeri : 1.Impins cu ganterele deasupra capului 4 serii (12-8 repetari) - 12,5 pe gantera maxim
2.Ridicari laterale si frontale cu gantere 4 serii (12-10 repetari)
3.extensii din spate pentru partea din spate 3 serii(12-10 repetari)

-Spate
1.Tractiuni la helcometru (4 serii a cate 12-8 repertari)
2.Ramat orizontal la scripete (4 serii 12-8 rep)
3.Ramat vertical cu gantere (4 serii 12-8 rep)

-Picioare : 1. Genoflexiuni cu bara la ceafa(4 serii 12-8 repetari)-greutate maxima 50kg in total
2.Extensii si flexii la aparat(4 serii 12-8 rep)
3.Fandari cu gantere
4.Gambe : ridicari pe varfuri cu bara la ceafa(4 serii 12-8 rep.

-Brate : Biceps(flexii ciocan,flexii pe genunchi,flexii la scripete)
Triceps(impins cu priza ingusta,skullcrusher,la sfoara la scripete,extensii)

Este bine ce fac cu cicilizarea carbohidratiilor??
O sa revin si cu 1-2 poze

 #571770  by PaulMihalka
 15-06-2014 22:52
Pune ceva poze cu tine.

 #571774  by Marcutz
 15-06-2014 23:25
Ai 61 d kg!cam ce vrei sa definesti? :confused

 #571782  by ValiNidelciu
 16-06-2014 11:04
Intr-adevar nu pot spune ca sunt in masura sa definesc,m-am exprimat si eu gresit..as vrea sa imi mai pastrez abdomenul pe timpul verii,dupa nu ma va deranja un strat de grasime.voiam sa stiu daca exista riscul de a pierde masa musculara cat timp ciclizez carbohidratii.O sa incerc sa revin si cu o poza

L.E.: Poze : http://postimg.org/gallery/5f96zm0a/943733df/

 #571783  by Thunderbolt
 16-06-2014 12:07
barbatul fatal. zici ca ai facut de performanta? in halul asta a ajuns sportul acolo?

 #571784  by Thunderbolt
 16-06-2014 12:11
esti oricum mai baban decit Odin acum vreo 10 de ani....


" -Inaltime 1.74 m
-Greutate 52 kg
-Circumferinta bratului 30 cm
-Impins din culcat prima zi la sala 60kg.
-Biceps cu bara 30 kg. "

 #571786  by ValiNidelciu
 16-06-2014 14:02
ca sa faci performanta intr-un sport crezi ca ai nevoie neaparat de un corp de bodybuilder?

 #571802  by R4my
 16-06-2014 22:56
ValiNidelciu wrote:ca sa faci performanta intr-un sport crezi ca ai nevoie neaparat de un corp de bodybuilder?
Da nu era vorba de "bodybuilder" ci de "performanta" ...
Poate nu stii ce inseamna sport de performanta?!

 #571806  by ValiNidelciu
 16-06-2014 23:08
Si cum ar putea cineva sa stie daca o persoana face performanta dintr-o poza ? Deja deviati prea mult de la subiect
 #571809  by R4my
 17-06-2014 00:25
ValiNidelciu wrote:Si cum ar putea cineva sa stie daca o persoana face performanta dintr-o poza ? Deja deviati prea mult de la subiect

ValiNidelciu wrote:Am inceput sa merg la sala de forta de 3 luni,dar inainte am facut sport de performanta (polo -4 ani si kickboxing 2 ani).

 #571810  by [email protected]
 17-06-2014 01:48
ValiNidelciu wrote:ca sa faci performanta intr-un sport crezi ca ai nevoie neaparat de un corp de bodybuilder?
Nici vorba. Insa, de regula, sportivii de performanta cunosc ABC-ul atunci cand vine vorba despre crestere/scadere in greutate.

Brazilian Jiu Jitsu black belt (68 kg/150 lb) vs Amateur bodybuilder (113 kg/250 lb)

http://youtu.be/K24dTYUH9Es

 #571840  by BlackDragon
 17-06-2014 15:53
eu unul sunt de parere ca ala degeaba avea kg respective , zici ca era fetita la cum se batea ... pai dita mai mamutu la 110+ ar fi trebuit sa-l incarce din prima nu sa stea la discutii.

 #571841  by Kabana
 17-06-2014 16:11
BlackDragon wrote:eu unul sunt de parere ca ala degeaba avea kg respective , zici ca era fetita la cum se batea ... pai dita mai mamutu la 110+ ar fi trebuit sa-l incarce din prima nu sa stea la discutii.
un bodybuilder care toata viata lui numai a tras de fiare sau a dat 4 pumni intr`un sac de box, e cel mai prost luptator ever,se misca incet si gresit.

Bodybuildadrii sa stea la sportul lor si luptatorii la fel .

 #571850  by Lucian.
 17-06-2014 17:58
Are dreptate Kaban, discipline sportive diferite.

Zicea un nene cum ca " don't judge a fish by his ability to climb a tree.."

 #571934  by Panteristu
 18-06-2014 15:42
odin wrote:Cei mai atipici și greu de anticipat (de aceea nu ai voie să subestimezi NICIODATĂ un adversar) sunt luptătorii genului Systema.
sunt atat de rari practicantii de systema mai ales la noi incat sansele sa dai de unul din ei accidental sunt spre 1%
sambo prinde teren insa din ce in ce mai mult

 #571935  by Thunderbolt
 18-06-2014 16:09
Panteristu wrote:
odin wrote:Cei mai atipici și greu de anticipat (de aceea nu ai voie să subestimezi NICIODATĂ un adversar) sunt luptătorii genului Systema.
sunt atat de rari practicantii de systema mai ales la noi incat sansele sa dai de unul din ei accidental sunt spre 1%
sambo prinde teren insa din ce in ce mai mult


Vrei sa ne vedem ?

 #571939  by Akhenaton
 18-06-2014 18:29
Thunderbolt wrote:
Panteristu wrote:
odin wrote:Cei mai atipici și greu de anticipat (de aceea nu ai voie să subestimezi NICIODATĂ un adversar) sunt luptătorii genului Systema.
sunt atat de rari practicantii de systema mai ales la noi incat sansele sa dai de unul din ei accidental sunt spre 1%
sambo prinde teren insa din ce in ce mai mult


Vrei sa ne vedem ?

Ti-ai dat orientarea sexuala pe fata...bravo,bravo :lol :lol

 #573115  by ValiNidelciu
 27-08-2014 10:24
Intr-o luna am ajuns de la 61.5kg la ~65kg...este clar ca nu este doar masa curata,insa in oglinda nu se vad diferente foarte mari cu privire la tesutul adipos.Sunt constient ca acum cresc ceva mai repede in greutate deoarece sunt la inceput,dar apoi o sa stagnez.

Alimentatia mea intr-o zi cu antrenament arata cam asa :

Masa 1(mic dejun,inainte de antrenament cu 2 ore)
-90g fulgi de ovaz,140g mar,10g miere,35g amestec de seminte,300g iaurt 3.5%grasime
(800kcal-28g proteine,107 carbo,30 grasimi)

inainte de sala cu 30 min o banana-27g carbo

M2-shake dupa antrenament : 85g gainer..nu cred ca am voie sa ii spun numele.
-334 kcal-38g proteine,37g carbohidrati,4 grasimi)

M3-la doua ore dupa shake
-100g orez integral,150g carne tocata la cuptor(porc)
(794kcal-47 proteine,70 carbo,35 grasimi)

M4-la 2,5 ore dupa masa 3
80g paine integrala,145g banana,10g miere
(370kcal-9g proteine,80g carbo,2g grasimi)

M5-la 3 ore dupa masa 4
20g slanina,75g telemea de oaie,un biscuite din orez int
(338kcal-16g prot.,6g carbo,27g grasimi

M6-cu 30 de minute inainte de culcare
-35g amestec de seminte(fl soarelui,dovleac,in,susan)


TOTAL : 2930 kcal-151 proteine , 336 carbo , 110 grasimi

Am cam depasit putin,in mod normal stau undeva pe la 2800kcal

In prezent am inlocuit acel ''gainer'' cu un concentrat proteic din zer+dextroza.Cantitatile pe portie ale gainerului nu cred ca mi se potriveau..38g de proteine este destul de mult,si in plus nu continea numai zer,ci si caseina si proteina totala din lapte...singurul avantaj este ca avea in compozitie si creatina,insa nu cred ca este un supliment necesar deocamdata,si oricum,cantitatea de creatina pe o portie este prea mica pentru a fi luata in seama,eu consumandu-l o singura data pe zi,imediat dupa antrenament.

Shake-ul actual de dupa antrenament consta in 50g concentrat proteic si 40g dextroza.in total : 31g proteina,~50g carbo simpli.

Pareri?