TOPCULTURISM

Board de discutii 

  • Home

  • This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive
 #571760  by ValiNidelciu
 15-06-2014 13:27
Salut,am 17 ani,178 cm inaltime,61 kg,sunt mezomorf.
Am inceput sa merg la sala de forta de 3 luni,dar inainte am facut sport de performanta (polo -4 ani si kickboxing 2 ani).

As vrea sa elimin si ultimul strat de grasime de pe abdomen asa ca am inceput sa ciclizez carbohidratii in felul urmator :

-Luni : Consum ridicat de carbohidrati : 300g Carbo(majoritatea complexi sau fructoza) , 120g proteine , ~60g grasimi (~2500 Kcal)
-Marti : Consum moderat spre mic : 150-170g Carbo,120g proteine, ~60g grasimi (~1800Kcal)
-Miercuri : Consum mic : 60-70g carbo,120g proteine, ~60g grasimi (~1400kcal)
-Joi : consum moderat(la fel ca marti)
-Vineri : Consum ridicat(la fel ca luni)+cheat meal(cantitati rezonabile)
-Sambata : consum scazut
-Duminica : consum scazut

Mentionez ca ma antrenez cu greutati luni,marti,joi si vineri,iar cardio (liss/hiit) miercuri si sambata.

As vrea sa stiu daca procedez corect,si daca nu,unde gresesc.

 #575627  by Gorge
 04-02-2015 22:08
Daca vrei sa slabesti e simplu: trebuie ca numarul caloriilor pe care le halesti sa fie mai mic decat numarul caloriilor pe care le arzi.

Cine ti-a dat programul asta nutritional? Si care e smecheria din spatele lui?

 #575629  by Lucian.
 04-02-2015 23:14
La 61 de kg si 178 inaltime ai grasime pe abdomen? :confused

 #575631  by Tiger Classic
 04-02-2015 23:21
Sunt mai multe variante de ciclizare carbs..daca-ti merge schema prezentata, e ok!
Vad ca in ziua de high carbs ai 5g/kcorp, eu daca as schimba cate ceva, acolo ar fi. Mai sus de 3, 5 g/kcorp n-am urcat la dieta. Iar 2 g proteina/kcorp mi se pare cam putin.. E doar o parere..
In zilele de low carbs faci doar cardio/fat burn..multi nu tin cont de asta si isi fac antrenamentul obisnuit, altii isi "moduleaza" planul de antrenament astfel încât în ziua de high carbs sa lucreze grupe musculare unde folosesc greutati mari, ca de ex. picioare..
Ce carbohidrati folosesti ?
 #575633  by Kabana
 05-02-2015 19:56
ValiNidelciu wrote:Salut,am 17 ani,178 cm inaltime,61 kg,sunt mezomorf.
.
Nu esti mezomorf. Esti biscuite.
Lasa ciclizarea borhidrantilor si misca la sala,mai pune niste carne pe tine.
 #576995  by msmp3
 07-11-2015 13:23
ValiNidelciu wrote:Salut,am 17 ani,178 cm inaltime,61 kg,sunt mezomorf.
Am inceput sa merg la sala de forta de 3 luni,dar inainte am facut sport de performanta (polo -4 ani si kickboxing 2 ani).

As vrea sa elimin si ultimul strat de grasime de pe abdomen asa ca am inceput sa ciclizez carbohidratii in felul urmator :

-Luni : Consum ridicat de carbohidrati : 300g Carbo(majoritatea complexi sau fructoza) , 120g proteine , ~60g grasimi (~2500 Kcal)
-Marti : Consum moderat spre mic : 150-170g Carbo,120g proteine, ~60g grasimi (~1800Kcal)
-Miercuri : Consum mic : 60-70g carbo,120g proteine, ~60g grasimi (~1400kcal)
-Joi : consum moderat(la fel ca marti)
-Vineri : Consum ridicat(la fel ca luni)+cheat meal(cantitati rezonabile)
-Sambata : consum scazut
-Duminica : consum scazut

Mentionez ca ma antrenez cu greutati luni,marti,joi si vineri,iar cardio (liss/hiit) miercuri si sambata.

As vrea sa stiu daca procedez corect,si daca nu,unde gresesc.
Lasa acolo grasimea si pune mana si creste-ti masa musculara! De asta ai tu nevoie!