TOPCULTURISM

Board de discutii 

  • Home

  • This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive
 #548246  by jakePETARDA
 19-02-2013 12:55
Salut! Probabil următoarea întrebare este cea mai folosită de către începători.
Fiind ectomorf, întâmpin mai mereu probleme la capitolul creşterea în masă, aşa că vreau să vă întreb dacă ar mai trebui să fac cardio în această perioadă. Actualul meu program presupune 2 zile de cardio/săptămână a câte 30-60 minute. Ar trebui să reduc numarul de cardio/săptămână sau să-l păstrez și să reduc din timpul de cardio sau să nu mai fac cardio deloc ?
Am 185 cm înălțime și 75kg.
 #548263  by Delphi
 19-02-2013 14:30
jakePETARDA wrote:Salut! Probabil următoarea întrebare este cea mai folosită de către începători.
Fiind ectomorf, întâmpin mai mereu probleme la capitolul creşterea în masă, aşa că vreau să vă întreb dacă ar mai trebui să fac cardio în această perioadă. Actualul meu program presupune 2 zile de cardio/săptămână a câte 30-60 minute. Ar trebui să reduc numarul de cardio/săptămână sau să-l păstrez și să reduc din timpul de cardio sau să nu mai fac cardio deloc ?
Am 185 cm înălțime și 75kg.
Pentru tine cardio e de folos doar pentru corason
 #548301  by jakePETARDA
 19-02-2013 19:16
Delphi wrote:
jakePETARDA wrote:Salut! Probabil următoarea întrebare este cea mai folosită de către începători.
Fiind ectomorf, întâmpin mai mereu probleme la capitolul creşterea în masă, aşa că vreau să vă întreb dacă ar mai trebui să fac cardio în această perioadă. Actualul meu program presupune 2 zile de cardio/săptămână a câte 30-60 minute. Ar trebui să reduc numarul de cardio/săptămână sau să-l păstrez și să reduc din timpul de cardio sau să nu mai fac cardio deloc ?
Am 185 cm înălțime și 75kg.
Pentru tine cardio e de folos doar pentru corason
Mi-am dat și eu seama,dar încă nu știu dacă ar mai trebui să fac cardio sau nu.(în perioada asta)
Dar cred că o să rămân cu o zi/săptămână de cardio de 30-40 minute.
 #548303  by Iron.Grinder
 19-02-2013 19:38
Salut!

Poti sa faci cardio in continuare si e indicat pentru santatea ta, important e sa te alimentezi corespunzator. Pentru scoruprile tale sprinturile sunt mai indicate decat cardioul la intenstiatea scazuta spre medie. Doua sesiuni de 30-45 de min de sprint/saptamana e ok!

 #548304  by AyanN
 19-02-2013 19:41
Daca impreuna cu activitatea cardio reusesti la sfarsitul zilei sa fii pe surplus caloric, e ok. Daca esti in cealalta extrema, mai greu cu cresterea in masa musculara.

 #548307  by Kabana
 19-02-2013 19:57
Omu vorbeste de crestere masa musculara...Degeaba ai 3,000 calorii surplus venite din cartofiori prajiti sau branza topita ,ca muschiu nu creste,doar kilogramele la cantar.

Nutrienti pentru un ectomorf ar trebui sa sune cam asa:
2-2,5 g proteina/kg corp zilnic
5-6 g carbo/kg corp zilnic
..cand le ai pe astea asigurate zilnic pe urma incepi si umblii la amanunte cum ar fi cardio sau cambinarea grupelor musculare.

 #548313  by Delphi
 19-02-2013 20:48
Kabana wrote:Omu vorbeste de crestere masa musculara...Degeaba ai 3,000 calorii surplus venite din cartofiori prajiti sau branza topita ,ca muschiu nu creste,doar kilogramele la cantar.

Nutrienti pentru un ectomorf ar trebui sa sune cam asa:
2-2,5 g proteina/kg corp zilnic
5-6 g carbo/kg corp zilnic
..cand le ai pe astea asigurate zilnic pe urma incepi si umblii la amanunte cum ar fi cardio sau cambinarea grupelor musculare.
masa 1: corn cu crema
masa 2: ce a mai ramas din primu corn
masa3 : corn cu vanilie
masa4: ce a mai ramas din cornu cu vanilie
masa 5: un BIG corn cu ciocolata
masa 6-7: ce a mai ramas din BIG cornu de ciocolata

 #548315  by haimana
 19-02-2013 21:15
Da cornu cu rahat unde l'ai lasat ?

 #548319  by AyanN
 19-02-2013 23:16
Kabana wrote:Omu vorbeste de crestere masa musculara...Degeaba ai 3,000 calorii surplus venite din cartofiori prajiti sau branza topita ,ca muschiu nu creste,doar kilogramele la cantar.

Nutrienti pentru un ectomorf ar trebui sa sune cam asa:
2-2,5 g proteina/kg corp zilnic
5-6 g carbo/kg corp zilnic
..cand le ai pe astea asigurate zilnic pe urma incepi si umblii la amanunte cum ar fi cardio sau cambinarea grupelor musculare.
:ok
 #548331  by Panteristu
 20-02-2013 01:07
Iron.Grinder wrote:Doua sesiuni de 30-45 de min de sprint/saptamana e ok!
nu ai cum sa faci 30 de minute de sprint, nu se cuantifica ca alergarea usoara, se masoara in serii si repetari, ca la antrenamentul de forta :ok
 #548364  by Iron.Grinder
 20-02-2013 15:20
Panteristu wrote:
Iron.Grinder wrote:Doua sesiuni de 30-45 de min de sprint/saptamana e ok!
nu ai cum sa faci 30 de minute de sprint, nu se cuantifica ca alergarea usoara, se masoara in serii si repetari, ca la antrenamentul de forta :ok
Sprint-relax, sprint-relax, etc.
 #548369  by Panteristu
 20-02-2013 15:50
Iron.Grinder wrote:
Panteristu wrote:
Iron.Grinder wrote:Doua sesiuni de 30-45 de min de sprint/saptamana e ok!
nu ai cum sa faci 30 de minute de sprint, nu se cuantifica ca alergarea usoara, se masoara in serii si repetari, ca la antrenamentul de forta :ok
Sprint-relax, sprint-relax, etc.
exact, dar e o idee mai complex de atat, pentru ca nu toate pauzele sunt standard, precum nici seriile nu sunt la aceasi intensitate (nu poti sa faci 10 sprinturi de 100 de metri la capacitate maxima decat daca ai o pregatire destul de exceptionala), etc
d-asta am scris ce am scris, dar pricep ce ai vrut sa zici
 #549896  by Trancio
 14-03-2013 19:49
jakePETARDA wrote:Salut! Probabil următoarea întrebare este cea mai folosită de către începători.
Fiind ectomorf, întâmpin mai mereu probleme la capitolul creşterea în masă, aşa că vreau să vă întreb dacă ar mai trebui să fac cardio în această perioadă. Actualul meu program presupune 2 zile de cardio/săptămână a câte 30-60 minute. Ar trebui să reduc numarul de cardio/săptămână sau să-l păstrez și să reduc din timpul de cardio sau să nu mai fac cardio deloc ?
Am 185 cm înălțime și 75kg.
care sunt criteriile in urma carora ai ajuns la concluzia ca esti ectomorf?
 #555484  by nosferhatu
 28-05-2013 18:49
jakePETARDA wrote:Salut! Probabil următoarea întrebare este cea mai folosită de către începători.
Fiind ectomorf, întâmpin mai mereu probleme la capitolul creşterea în masă, aşa că vreau să vă întreb dacă ar mai trebui să fac cardio în această perioadă. Actualul meu program presupune 2 zile de cardio/săptămână a câte 30-60 minute. Ar trebui să reduc numarul de cardio/săptămână sau să-l păstrez și să reduc din timpul de cardio sau să nu mai fac cardio deloc ?
Am 185 cm înălțime și 75kg.
1.Cardio e indicat , mergi pe SIT(sprint interval training)- alergat constant la o viteza mica dupa care 1 minut de sprint .Fa asta in 3-5 intervale si nu tine sesiunile de cardio lungi.

2. Revizuieste-ti alimentatia , mai ales ca esti ectomorf.Incearca sa manaci din 2 in 2 sau 3 in 3 ore la fiecare masa avand proteina, carbohidrati si grasimi in asa fel ca la sfarsitul zilei nu doar sa iti atingi numarul necesar din acei nutrienti pe acea zi dar sa il depasesti, asta daca vrei sa cresti.

Noroc!