TOPCULTURISM

Board de discutii 

  • Home

  • This is the forum index page
Magazin Online Suplimente Nutritive
 #44592  by cccp
 16-06-2005 19:57

A
Am 23 de ani, sant o fire foarte energica, sant cam slab, cred(inaltime 1.75, greutate 58.5kg) . Iau niste suplimente de la Redis:mass creatin forte de vreo 3 luni de zile, si faceam exercitii fizice in fiecare zi la inceput(primele 2 luni), dar acum mi-a zis cineva ca nu e chiar atat de bine sa faci in fiecare zi exercitii fizice, si acum fac o zi da , o zi nu .
Daca este cineva care poate sa-mi dea si mie un sfat ce suplimenti sa iau, si cum sa fac exercitiile fizice va rog dati-mi si mie detalii pe acest cont.Vreau sa pun in primul rand and muschi pe brate .Va multumesc !
:?:
 #44721  by mikiduta
 17-06-2005 19:20
parere:

fa numai exercitii de baza in special:indreptari,impins pt. piept. shi umeri, flexii pt. biceps ,geno,tractiuni la bara, ramat
manaca multi carbohidrati: orez, paine cartofi, paste fainoase
suplimente:e bun shi mass forte creatin cu conditia sa iei 3-4 portii pe zi la care mai adauga 3 -4 mese pe zi de alimente
odihna: cat mai multa de preferat noaptea cel putin 3 ore

 #44750  by redline
 18-06-2005 13:43
cel putin 3 ore? in 3 ore nici nu apuci sa dormi :mrgreen:

 #44768  by mikiduta
 18-06-2005 21:34
pardoooon scuzati!

era 8 ore pe noapte:)
:mrgreen:

 #369602  by alexpwr
 28-09-2009 15:54
Salut !
Sunt Alex si sunt nou pe aici .
De foarte mult timp doresc sa intalnesc pe cineva care sa imi impartaseasca sfaturi bune pt cazul meu.
Sunt un tip din Constanta , am 22 de ani 1.75 si din pacate doar 55 kg - vreau sa fiu indrumat catre "un viitor mai bun" in ceea ce tine de corpul meu sa zic asa.Adevarul este ca nu prea am pofta de mancare , mesele mele sunt variabile si atunci nu prea mult - majoritatea timpului il petrec cu motoru ori in casa la calculator , tv - iar somnul dureaza cam 10 - 12 ore .
Vreau un ETALON (daca ii pot spune asa) de la un "profesionist" - pt masa odihna - sport - suplimente.

Dorinta mea pt aceasta cauza e foarte mare si de 5 6 ani ma chinui sa o indeplinesc dar nu pot.

Va rog respectuos ajutatima.MS

 #369606  by joker
 28-09-2009 16:03
salut,sunt joker si te rog sa postezi o singura data un mesaj.
postezi odata si astepti sa iti raspunda careva,in cazul tau profesionistii.

 #369610  by alexpwr
 28-09-2009 16:46
[quote="joker"]salut,sunt joker si te rog sa postezi o singura data un mesaj.
postezi odata si astepti sa iti raspunda careva,in cazul tau profesionistii.[/quote]

ok scuze

cu ce ma poti ajuta atunci ?! ms

 #369622  by joker
 28-09-2009 17:09
inainte sa te apuci de culturism ar fi bine sa te documentezi putin.nu de alta,dar timpul trece,banii se duc.
am facut greseli pe care le puteam evita usor daca intrebam si citeam putin.
nu e nevoie sa faci si tu aceleasi greseli.
antrenamentul.
reprezinta stimulul de care are nevoie muschiul ca sa creasca.
3-4 antrenamente pe saptamana
1-3 exercitii pe grupa musculara,asta in functie de grupa
2-4 serii la fiecare exercitiu,in general 6-12 repetari
exercitii de baza cum ar fi genoflexiunile,impins cu bara,indreptari,impins cu bara pt umeri,flexii pt biceps,flotari la paralele,astea fiind doar cateva.

totusi,ca si incepator ar fi bine sa iti antrenezi tot corpul intr-un antrenament de tip circuit.de 2-3 ori pe saptamana.timp de cateva saptamani,6 de exemplu.

invata sa controlezi greutatea,sa simti muschiul lucrand.
nu folosesti muschii sa ridici greutati,folosesti greutatile ca sa construiesti muschi.

acorda o atentie marita zonei lombare si abdomenului,foloseste centura numai la seriile grele si doar la anumite exercitii.dezvoltarea zonei mediane te va ajuta sa te feresti de accidentari.

odihna
daca antrenamentul este stimulul,perioada de odihna este perioada cand muschiul se reface,creste,asta cu conditia sa il alimentezi corespunzator.
un somn odihnitor si continuu de 8 ore pe noapte ar trebui sa fie de ajuns,dar asta depinde de ce lucrezi in viata de zi cu zi.
de asemenea un somn de o ora dupamasa e binevenit.
odihna este perioada de refacere,se refera si la perioada dintre doua antrenamente consecutive pentru aceiasi grupa musculara si nu numai.

de exemplu sa zicem ca iti antrenezi lunea pieptul,dar martea bratele.
nu o sa iti poti antrena tricepsul la intensitate mare pentru ca nu e refacut dupa antrenamentul pieptului
tricepsul e implicat in antrenamentul pieptului si al umerilor,si
ar fi bine sa lasi cel putin doua zile pana sa til antrenezi.

as scrie putin si despre alimentatie,dar tre sa plec la antrenament.numai bine :ok

 #369633  by alexpwr
 28-09-2009 18:02
ai dreptate in tot ceea ce zici , dar pt un incepator ca mine cea mai buna indrumare cred ca ar fi un asa zis antrenor care sa aibe grija de mine in toata aceasta perioada.
ai vreun prieten prin constanta medgidia sau cernavoda ?! ms

 #369643  by AyanN
 28-09-2009 18:32
Ce dracu' învii 200 de topicuri ? şi din alea de prin 2005..

 #369645  by alexpwr
 28-09-2009 18:34
pune capu pe perna inapoi si nu-mi mai da reply ! nb puisor nb

 #369652  by GeorgeM
 28-09-2009 18:56
alexpwr wrote:pune capu pe perna inapoi si nu-mi mai da reply ! nb puisor nb
ma puisor dute de unde * ai venit si nu mai imputi forumu

 #369678  by joker
 28-09-2009 20:54
alexpwr wrote:ai dreptate in tot ceea ce zici , dar pt un incepator ca mine cea mai buna indrumare cred ca ar fi un asa zis antrenor care sa aibe grija de mine in toata aceasta perioada.
ai vreun prieten prin constanta medgidia sau cernavoda ?! ms
nu am nici un prieten pe acolo.
incearca sa cauti un instructor la tine in oras,asta daca este.
sau pe cineva care sa te indrume.daca nu,o sa faci aceleasi greseli pe care le fac cei mai multi dintre incepatori.si nu e bine